בית מרקחת נוסף של מכבי בשכונת 'הר יונה'

עפר גדנקן No Comments on בית מרקחת נוסף של מכבי בשכונת 'הר יונה'

תושבי 'הר יונה' שבנוף הגליל מתבשרים על הרחבת המערך הרפואי מבית מכבי עם היפתחו של בית מרקחת 'מכבי פארם' במרכז הרפואי החדש של מכבי בשכונה. במקום ינתנו שירותי רוקחות מקצועיים שישלימו את מערך שירותי הרפואה המשלימים בקרב הקהילה מבלי להזדקק ליציאה מהשכונה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעשור האחרון הולך וגדל היקף הקהילה בשכונת 'הר יונה' שבנוף הגליל. בהלימה להתפתחות הקהילה מרחיבה גם מכבי את שירותי הרפואה בעיר ולפני כארבע שנים חנכה 'בית רופאים' נגיש ונוח בתוך השכונה המייתר את הצורך ביציאה מהשכונה אל המרכז הרפואי המרכזי בעיר לצורך קבלת שירות רפואי ראשוני.

בשבוע שעבר הרחיבה מכבי את שירותי הרפואה בשכונה, וחנכה מרכז רפואי חדש במרכז המסחרי ברחוב קדושת אהרון 1. במרכז המרווח ניתנים שירותי רפואה במגוון תחומים על ידי רופאים מומחים של מכבי.

עם פתיחת המרכז החדש, נחנך במקום אף בית מרקחת מרשת 'מכבי פארם' שמהווה בשורת הקלה של ממש עבור חברי הקהילה. בית המרקחת החדש שממוקם בתוך השכונה מנגיש את שירותי הרוקחות אל תוך השכונה ומייתר את הצורך ביציאה אל הסניף המרכזי של 'מכבי פארם' בעיר בעת הזדקקות לשירותי רוקחות, ומקלים על הליך רכישתם של המוצרים הרפואיים השונים.

מנהלת 'מכבי פארם' דורית אפלר: "אנו גאים להרחיב את מערך שירותי הרפואה ולהעניק מעטפת שירותים מקצועית ונגישה לכל אחד ואחד מחברי מכבי כפרט וכקהילה. הפתיחה של סניף 'מכבי פארם' בשכונה מהווה נדבך נוסף בהנגשה מקסימלית של מערכת שירותים כוללת, נוחה ומתחשבת ביותר בצרכי החברים".

בין השירותים שתוכלו למצוא במכבי פארם; תרופות מרשם, תוספי תזונה, מוצרי דרמו קוסמטיקה, חבישה ועוד מגוון רחב של מוצרי פארמה. למעלה מ– 100 תרופות ללא מרשם במחירים מוזלים ובתשלום השתתפות עצמית של 18.60 ש"ח בלבד. ייעוץ אישי לטיפול תרופתי – שירות ייחודי למטופלים, הייעוץ ניתן על ידי רוקח/ת מכבי פארם שהוסמך לכך ומתקיים בחדר פרטי בבית המרקחת או בטלפון, הייעוץ אינו כרוך בתשלום. אפשרות לקבלת תרופות מרשם כרוניות נבחרות לשלושה חודשים מראש. כיבוד מרשמים מבתי חולים או רופאים פרטיים, שניתנו עבור תרופות ש'בפנקס מכבי', בהצגת כרטיס חבר. הזמנת תרופות ומוצרי פארם אונליין. משלוח עד הבית או איסוף ישירות מבית המרקחת מכבי פארם; חברי מכבי מעל גיל 75 זכאים למשלוח חינם – אחת לרבעון. משלוח חינם גם ברכישת מוצרים ביותר מ-150 ₪ (לא כולל תרופות וציוד במרשם), חברי מכבי שלי ומכבי זהב – הנחה בסך 50% בעלות המשלוח – 17.5 ₪ בלבד. תשלום באמצעות הוראת קבע של מכבי.



0 תגובות